Vážení čtenáři, čeká vás 111 stručných rad, seřazených do deseti kapitol. Abyste měli přesnější představu, zde jsou jejich názvy, popřípadě bližší charakteristiky: 
1) Kapitola první – prodej, směna, vlastnictví. - O tom, že všichni jsem vlastně prodejci a nikdo před prodejem neuteče. Také o tom, co všechno lze prodávat. O marketingové mixu atp. 
2) Kapitola druhá – kdo je zákazník. - Hlavní principy Tomáše Bati. kam až zákazníkovi ustupovat, když je drzý atp. 
3) Kapitola třetí – kontaktujeme zákazníka. - Mj. o tom, že lidská pozornost je stále vzácnější zboží a jak to zvládnout. 
4) Kapitola čtvrtá – sbíráme informace o zákazníkovi – standard a super.  - Super je to, co o zákazníkovi víte takového, že on si myslí, že to určitě nevíte. 
5) Kapitola pátá – zákazník klíčový, standardní problematický. 
6) Kapitola šestá – zákazníkův rozum, emoce, pocity. 
7) Kapitola sedmá – reklama a nekalá soutěž. 
8) Kapitola osmá – přitažení pozornosti. 
9) Kapitola devátá – vaše prodejní argumentace. - Včetně zvládání námitek, typologie zákazníků a podobných zásadních věcí.
10)  Kapitola desátá – budování vztahu. 
A jako bonus kapitola jedenáctá místo doslovu – aby to všechno fungovalo. O tom ,jak se vyrovnat s případnou sníženou civilizovaností státu, v němž podnikáte a prodáváte.
Vše je nejen pečlivě nastudováno a tvořivě aplikováno, ale podepřeno více než čtvrtstoletými praktickými zkušenostmi autora ze špičkově úspěšného prodeje knih, kurzů i jiných komodit.
